Obchodní podmínky
1) Všeobecná ustanovení
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) Objednání zboží a služeb
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde
můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku,
telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě –
objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v
katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů
výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží
v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží
vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně
vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek
je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické
objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém
formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká
samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky
prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje
právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční
zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno,
došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany
dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní
jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy
výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě
výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) Potvrzení objednávky
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) Zrušení objednávky
Pokud chce nakupující od objednávky odstoupit, musí tak učinit nejpozději do 15.00 hod. v den kdy byla objednávka zaregistrována (popř. do 15.00 hod. dnů následujících) a to telefonicky nebo e-mailem na adresu prodej@pneuznetu.cz, přičemž musí uvést úplné jméno a adresu objednávajícího. Pokud objednávku nakupující nestornuje do této doby, a zboží bude odesláno, je nakupující povinen uhradit dodavateli náklady spojené s poštovným a balným vynaloženým na odeslání zboží.
5) Balné a poštovné
Zboží je možné zdarma vyzvednout na adrese: Černokostelecká 1775/103 Praha 10 Strašnice
Zvětšit mapu
Při objednávce do 15ti hodin dodáváme zboží skladem do 48 hodin zásilkovou službou po celé České republice. Výše poštovného se zobrazuje v objednávkovém formuláři a číní 60Kč s DPH / KS. Při větším množství je možno sjednat individuální přepravu na základě dohody. Balné je zdarma. Při zaslání na dobírku účtujeme doběrečné 24Kč s DPH za celou objednávku.
Nově doprava po Praze zdarma!
6) Dodání zboží
Běžná dodací lhůta je u zboží skladem běžně do 24h maximálně však 48h , podrobněji vždy u detailu Vámi požadované pneumatiky. Při delší dodací lhůtě bude nakupující informován. U neobvyklých rozměrů a dezénů pneumatik, pneumatik vyprodaných v důsledku neočekávaného zájmu nakupujících, je doba dodání ovlivněna stavem skladových zásob našich dodavatelů, popř. výrobním programem výrobců. Dodavatel si vyhrazuje možnost kdykoliv prodloužit termín dodání (i po potvrzení termínu dodání), z důvodu neočekávaných okolností, z naší strany neovlivnitelných. V takovém případě bude nakupující informován, popř. mu bude nabídnuta jiná alternativa. Nedojde-li k dodání zboží ve sjednaném termínu, má nakupující možnost od kupní smlouvy odstoupit, případné náklady spojené s poštovným a balným hradí dodavatel.
Dopravu pro nás zajišťuje firma DPD, která doručuje zásilky v pracovní dny mezi 8:00 – 17:00 hod. Proto je nutné, v tuto dobu, zajistit převzetí na Vámi zadané adrese. Hodinu dodání ovlivnit nelze, je ale možné se v den dodání informavat přímo u DPD, kde Vám po zádání čísla vaší zásilky (viz. dále) hodinu dodání upřesní. Den před doručením zásilky (v sezóním období ve večerních hodinách) Vám bude zaslán informační e-mail s datem dodání i číslem zásilky. DPD běžně doručuje na druhý den od odeslání, může se ale stát (v krajních případech), že dojde ke zpoždění dodávky, ve většině případech o jeden den (vlivem dopravní nehody na trase mezi depy, nepřízní počasí atd...). Proto je i s tímto třeba počítat.
Podrobnější informace o DPD naleznete na www.dpd.cz
7) Výměna zboží
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměnou nese v plné výši kupující.
8) Reklamace a záruka
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.Daňový doklad, sloužící rovněž jako záruční list, Vám bude doručen spolu se zásilkou. Bývá umístěn v obálce přímo na zásilce.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady vzniklé běžným používáním
- nesprávným použitím výrobku
- nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
- informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
- zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
- do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
- doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů