Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě

1) Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) Objednání zboží a služeb

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.

3) Potvrzení objednávky

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) Zrušení objednávky

Pokud chce nakupující od objednávky odstoupit, musí tak učinit nejpozději do 15.00 hod. v den kdy byla objednávka zaregistrována (popř. do 15.00 hod. dnů následujících) a to telefonicky nebo e-mailem na adresu prodej@pneuznetu.cz, přičemž musí uvést úplné jméno a adresu objednávajícího. Pokud objednávku nakupující nestornuje do této doby, a zboží bude odesláno, je nakupující povinen uhradit dodavateli náklady spojené s poštovným a balným vynaloženým na odeslání zboží.

5) Balné a poštovné

Zboží je možné zdarma vyzvednout na adrese: Černokostelecká 1775/103 Praha 10 Strašnice


Zvětšit mapu

Při objednávce do 15ti hodin dodáváme zboží skladem do 48 hodin zásilkovou službou po celé České republice. Výše poštovného se zobrazuje v objednávkovém formuláři a číní 60Kč s DPH / KS. Při větším množství je možno sjednat individuální přepravu na základě dohody. Balné je zdarma. Při zaslání na dobírku účtujeme doběrečné 24Kč s DPH za celou objednávku.

Nově doprava po Praze zdarma!

6) Dodání zboží

Běžná dodací lhůta je u zboží skladem běžně do 24h maximálně však 48h , podrobněji vždy u detailu Vámi požadované pneumatiky. Při delší dodací lhůtě bude nakupující informován. U neobvyklých rozměrů a dezénů pneumatik, pneumatik vyprodaných v důsledku neočekávaného zájmu nakupujících, je doba dodání ovlivněna stavem skladových zásob našich dodavatelů, popř. výrobním programem výrobců. Dodavatel si vyhrazuje možnost kdykoliv prodloužit termín dodání (i po potvrzení termínu dodání), z důvodu neočekávaných okolností, z naší strany neovlivnitelných. V takovém případě bude nakupující informován, popř. mu bude nabídnuta jiná alternativa. Nedojde-li k dodání zboží ve sjednaném termínu, má nakupující možnost od kupní smlouvy odstoupit, případné náklady spojené s poštovným a balným hradí dodavatel.

Dopravu pro nás zajišťuje firma DPD, která doručuje zásilky v pracovní dny mezi 8:00 – 17:00 hod. Proto je nutné, v tuto dobu, zajistit převzetí na Vámi zadané adrese. Hodinu dodání ovlivnit nelze, je ale možné se v den dodání informavat přímo u DPD, kde Vám po zádání čísla vaší zásilky (viz. dále) hodinu dodání upřesní. Den před doručením zásilky (v sezóním období ve večerních hodinách) Vám bude zaslán informační e-mail s datem dodání i číslem zásilky. DPD běžně doručuje na druhý den od odeslání, může se ale stát (v krajních případech), že dojde ke zpoždění dodávky, ve většině případech o jeden den (vlivem dopravní nehody na trase mezi depy, nepřízní počasí atd...). Proto je i s tímto třeba počítat.

Podrobnější informace o DPD naleznete na www.dpd.cz

7) Výměna zboží

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměnou nese v plné výši kupující.

8) Reklamace a záruka

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.Daňový doklad, sloužící rovněž jako záruční list, Vám bude doručen spolu se zásilkou. Bývá umístěn v obálce přímo na zásilce.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

  1. vady vzniklé běžným používáním
  2. nesprávným použitím výrobku
  3. nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
  2. zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.


Zákony a předpisy:

  • zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
  • zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů